PRISER

En flad pris per elev

Betal kun for dit forbrug, hverken mere eller mindre.
Fuld adgang til alle funktioner og support, uanset hvor mange elever du har.
Første måned er altid uden beregning uanset antal af elever

Alt-i-en pris

Pris 89,- pr. elev
  • Tilmeldingsform på dit website
  • Elev & hold administration
  • Medarbejder administration
  • Digitale lektionsplaner
  • Digital underskrift i lektionsplaner
  • Elev login
  • SMS og e-mail påmindelser
  • Digital P23 ansøgningsform
  • Online elev betaling
  • Integration til økonomisystemer
  • Gratis e-mail support
  • Elev dokumentbank
Loay Zeraiq

Drivedesk hjælper os med alt det kedelige administrative arbejde der er ved at drive en køreskole.

Drivedesk integrerer med
Alle funktioner
  • Holdtilmelding på egen side
  • Ubegrænset antal elever
  • Ubegrænset antal hold
  • Ubegrænset antal kørelærer
  • Opret flere afdelinger
  • Digital lektionsplan
  • Elev uploads
  • Online elevbetaling
  • SMS notifikationer
  • Automatiske påmindelser
  • Digital P23 blanket
  • Digital ledsager blanket
  • Digital samtykke erklæring
  • Lektionsplan værktøj
  • Digitale underskrifter
  • Redigerbare email skabeloner
  • E-mail og support tickets
  • MobilePay integration
  • Integationer til økonomisystmer
  • Elev dokumentbank
  • Elev notater
  • GDPR samtykke
  • Hold oversigt
  • Online faktura
Ofte stillede spørgsmål og svar
Kan man få en prøveperiode?
Når du opretter en gratis konto er de første 6 elever der tilmelder sig gratis.
Har du en måned med sygdom eller ferie koster det dig ingen ting.
Hvordan fungerer afregning?
Afregning foregår bagudrettet hver d. 5 i måneden. Har du i løbet af en måned 6 elever, bliver du faktureret 745 kroner ekskl. moms.
Hvordan foregår betaling?
Du kan vælge at betale dine faktura online med kreditkort, via almindelig bankoverførsel eller som FI indbetaling.
Kan jeg slette elever?
For at undgå at blive faktureret for elever der ikke dukker op til 1. teori, har du mulighed for at slette dem. Du skal blot sikre dig at alle elever er slettet senest d. 5 i måneden efter deres holdstart.
Kan i hjælpe med at integrere kalender på min hjemmeside?
Vi hjælper gerne med at få tilmeldingsformularen ind på din egen hjemmeside. Du skal blot kontakte os via en support ticket fra din konto.
Kan jeg slette min konto?
Du kan til enhver tid anmode om at få slettet din konto. Efterfølgende vil al data være slettet og du vil modtage en skriftlig bekræftelse herom.
Hvad er elevbetaling?
Elever har mulighed for at betale deres faktura online med kreditkort eller MobilePay. Det er dog en forudsætning, at du som køreskole har en aktiv indløseraftale. Har du ikke det hjælper vi dig gerne med at få en.
Bliver persondataforordningen (GDPR) overholdt?
Når en elev tilmelder sig et hold, giver de udtrykkeligt accept af at vi må opbevare og behandler deres oplysninger. Det betyder at vi overholder persondataforordningen 100%.
Jeg mangler en vigtig funktion til min køreskole?
Mangler du en vigtig funktion skal blot oprette en support ticket med dine ønsker. Efterfølgende vurderer vi om det er noget andre køreskoler kan få gavn af. Hvis vi vurderer det er tilfældet, vil vi ligge udvikling af denne funktion i køen, helt uden beregning.

Drivedesk hjælper os med alt det kedelige administrative arbejde der er ved at drive en køreskole.

Gør ligesom LZ Køreskole og prøv Drivedesk gratis uden binding.

Ingen overraskelser med Drivedesk

  • Gratis første måned
  • Ingen skjulte gebyrer
  • Ingen binding
  • Gratis e-mail support
Loay Zeraiq

Drivedesk hjælper os med alt det kedelige administrative arbejde der er ved at drive en køreskole. Det fungerer perfekt med oprettelse af hold og administration af elever. Det sparer mig mange timer hver uge.

Jeg kan 100% anbefale Drivedesk til alle kørelærere der ønsker hjælp til det administrative arbejde.

LZ Køreskole
Vi er i øjeblikket igang med at teste vores system

Det betyder for dig, at vi tilbyder alle tilgængelige funktioner uden beregning.
Hvis du tilmelder dig bliver du automatisk opgraderet til Pro+ versionen.

Samtidigt vil vi sætte pris på, hvis du indrapportere alle de fejl du støder på. Det kan du gøre nemt fra din konto under menupunktet "Support".